بمون


@دخترک دلشکسته@

عاشقانه

بهش گفتم وقتی میبینمت ودستم بهت نمیرسه

اتیش میگیرم

گفت میرم که دیگه اتیشت نزنم گفتم اگه بری

میمیرم

گفت بس چیکارکنم.گفتم بمون

هروزببینمت واتیش بگیرم بهترازاینه که نبینمت

بمیرم



نظرات شما عزیزان:

sun_lover
ساعت17:22---16 خرداد 1392
سلام درود برتو
واقعآ وب قشنگی داری
و مر30 از مطالب خوبت عالی بودن


شکل خودم شدم... تلخ و بدون ره
در انتهاي خويش، حال مرا بفهم
شکلي شبيه خود، با چشم گريه سوز
باور نميکنم، آئينه را هنوز...

دوست داشتی به وبم سربزن
http://sunlover.loxblog.com

با تشکرسان اهوازی


sokut
ساعت18:26---27 ارديبهشت 1392
هرچیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:,ساعت 16:13 توسط قاصدک| |


Power By: LoxBlog.Com